8.50 - riktigt bra tid

Hemma tidigt. 8.50 - riktigt bra eftersom kaffet redan är påsatt. Vantarna gjorde susen i dag. Det enda som höll på att sinka oss var en liten gullig barncykel som stod parkerad vid Dagis. Man såg riktigt hur Emrik suktade efter en sådan. Jag fick slita i honoom. Men sedan hann han knappt få av sig ytterkläderna innan han kutade in till de andra barnen. I dag sprang jag efter. Kanske bäst att kramas ordentilgt om man är pappa. Det är ju mysigt med kärlek.

Trots vantarna verkar våren på gång. Gatusoparna kämpar med grus. Uteserveringarna snickrar på maffiga trädeck. Och Allsvenskan är i full gång.

Om allt går enligt planerna dimper nya numret av Offside ner i brevlådan. Då kan Ni nog räkna med lägre bloggfrekvens. I alla fall ett par dagar. Offside är så mycket fest. Jag brukar ta en kopp och sedan plöja de gedigna reportagen om livet största. Det är också kärlek.

Annars kan lägre frekvens också bero på en resa. Åker till Skåne i eftermiddag. Blir borta till söndag. Ska utbildas för ett sommarjobb på Furuboda. Nice!

Okej - nu blir det kaffe, teologi och Offside om nu postkillen håller tiden lika bra som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0