Bilder

Här kommer några bilder...

Ett: min nyttiga lunch. Korven är avsedd att grillas -men jag älskar den kokt.
image26

Två: en cykellagning från den högre skolan. Säkert en stressad student på ÖTH.

image27

Tre: Maffia, visst är det så det känns. Jag cyklar förbi detta ställe flera gånger i veckan. En limo. I ett "skumt" industriområde. Notera taggtråden uppe på staketet. Dessutom Ugglan, eller Örnen som sitter högst upp på örnnästet och vaktar hela hoodet. (att den alltid sitter där och förmodligen är gjord av plast gör detsamma...) Jag blir livrädd varje gång jag är i närheten av detta place. Ugglan är den där lilla svarta pricken mitt i bild :)

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0