Sol ute och sol inne

Härligt. Solen skiner igen. Blir en sväng till Dagis snart. Får se vad vi hittar på. Emrik och jag alltså. Frugan ska jobba på B&B i eftermiddag. Så vi är ensamma. Hon ska plocka prylar att sälja på Frizon i sommar i secondhandbutiken där. Ett bra initiativ.

I kväll blir det GBG derby. Fint. Ryktas att Jakob spelar back. Sella petad för Hysen. Det skulle betyda att den senare också är back. Bra framåt - mindre säker i defensiven. Tränarna verkar i allafall insett att Alex måste vara på mitten. Mycket bra. Där är han dominant! Kanske kollar matchen på O´Learys med Pastorn. Om inte annat får Sopcast rädda mig ännu en gång. Dem är värda en ny chans trots den svaga insatsen senast.

Vinner Blåvitt kan man väl säga att det är sol inne också.

I övrigt undrar jag om inte detta täta matchandet kommer att påverka pubiksnittet negativt. Jag tror det.

Tvätten är klar om en stund. Kul....

Käkade precis god köttfärssås som Tessi gjort. Underbart.

Dags att kasta sig på cykeln. Emrik here I come.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0