Änglar visst finns dem...

I dag lite ljusare. Som om jag någonsin hade trott något annat om Gud...

Lite hopp på vikariefronten... Kanske alltid en början.

I övrigt glädjande att en ängel dök upp vid ytterdörren på eftermiddagen hållandes två stycken fungerande högtalare i famnen. Halleluja!

Annars lite fotboll på kvällen. Stundtals liknade det mest vattenpolo:)

En Worldshapers vän kom förbi på kvällsmat. Trevligt! Gött.

En sväng till Arbetsförmedlingen i dag. En ny erfarenhet. Verkligen illa att AMS stationära system och de uppgifter angående jobb som krävs inte samarbetar med det som man kan skriva i på deras hemsida. Alltså en timmes arbete i går helt i onödana, eller vem skulle läsa min uppgifter i cyberspace...?!

Visste ni att jag slog personligt rekord i dag... Tidigare har jag varit nummer 73 i telefonkö hos Telia. Det slogs med råge. I dag skulle jag ringa Försäkringskassan. Gissa min plats i turordningen. Nummer 239 - och då bröts samtalet dessutom. Så jag fick göra om det efter 15 minuter. Efter ytterligare 25 minuter - utan pausmusik men med ett varmt öra, två koppar svart och ett antal Offsideartiklar nådde jag slutligen fram. Jag älskar byråkratisverige.

Nu dags att rolla över det babyblå gästrummet.

I morgon kommer förstärkning från framsidan. Far och mor och bror i från Gbg är på specialuppdrag. Nya golv och gardiner står på önskelistan. Dessutom är Daauuvviiii kunglig på Emrik...

Ses - roll on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0