Svårigheten av att slänga

Varför är det så svårt att slänga prylar?

Har precis försökt att rensa lite bland gamla papper. Men oj vad svårt!
Kunde absolut inte slänga anteckningar i från lektioner eller predikningar, trots att jag sannolikt aldrig kommer kika på grejorna igen. Robert Prytz autograf var också svår att kasta i pappersåtervinningen. Likaså alla små lappar, listor, myndighetsbrev osv. Jag hade räkningar, betalda såklart, från 2004 sparade. Varför?

Jag kommer inte på någon anledning förutom att jag suger inom detta område. Lyckades i alla fall halvera antalet papper. Tyvärr finns det lika mycket till i kartongerna i förrådet.
Vidare kan man tillägga att jag är den personen som plockar upp skruvar på gatan om falkögat upptäcker presumtiva skatter. Allt ska sparas för ett eventuellt senare lyckligt tilllfälle.

Dags för mat.


Sakletaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0