Härligt hektisk dag

Blev en härlig dag. Och hektisk.
Snabbt till Dagis. Snabbt till Hallstahammar. Arbetsintervju för Charlotta. Jag tog tåget till Västerås. Skyndade till bussen. 10.15 hade jag intervju. 10.14 anländer bussen i Råby Centrum. Klockrent.

Manglad i en och en halv timma. Positivt. Gav allt. Bära eller brista.

Charlotta var vid detta laget på väg till en annan intervju i Västerås. Hon vände om. Jag släppte av henne. Åkte till Bill och Bull. Samuel och Björn. Hämtade henne efter en timma.

Hos Bill och Bull snackade vi drömelvor, församling och boende. Käkade pizza. Kaffe.

Slängde oss i bilen tillbaka till Dagis och gårdsfest i Örebro.

Kalas. Grillning. Poängpromenad. Sång. Mys. Vackert väder. Föräldrar. Och härliga fröknar.

Kom precis hem. Hamnade omgående i en telefonundersökning. Paradoxalt nog handlade den om att.... FLYTTA.
Gud har humor. I bland talar Han på de mest märkliga sätt.

Här lite blandade bilder:

Mina vänners bönesvar. 6 biljetter till Sveriges EM matcher...

image58


Fest på dagis.


image59


Med sång.

image60

Och korv såklart.


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0