Cirkus

I dag var vi på cirkus. Det var lite nostalgiskt. Man minns tiden som barn. Spänningen, showen, festligheterna, dofterna, djuren, clownerna och de rätta attributen. Popcorn, spunnet socker, sågspån i manegen och en halvrund cirkusdirektör.

Jag undrar om jag tyckte att dräkterna var snygga på den tiden. I dag inser man att cirkusmodet lever sitt egna liv. Små människor - i kubik -  i glittriga, tajta, korta kostymer. På cirkus verkar tiden stått stilla - och den dåliga smaken synes oförändrad!

Annars en arbetsintervju idag också. Kan bli en nagelbitare detta. Om jag erbjuds ytterligare ett jobb.

Målat lite förövrigt.

Trött och snart sängdags.

Får jag be om största möjliga tyyyssssstttttnnnnnnaaaaaaaaaadddddd!

Kommentarer
Postat av: Christian S



Hej bror.



Hur står det till i den där staden 10 mil från här?



/Svahn, Christian

2008-09-08 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0