Snabba ryck och nybakta bullar

Var på arbetsintervju vid 8.30. 9.00 var vi färdiga. 11.00 ringde mannen tillbaka och jag höll på att sätta kaffet i halsen när han ville erbjuda mig jobbet. Det är snabba ryck - kanske personligt rekord. Nu är det enda som kan hindra mig drogtestet. Tydligen ska man åka in till stan och kissa. Jag undrar om det spelar någon roll var man kissar...

Har sökt lite andra jobb i dag också. Annars lite allmänt fix, handling, lång promenad med Emrik och ett loppisbesök.

Ska snart varva ner. Men först får det bli lite nybakta bullar och Offside. Orkade inte läsa om Svennis bravader i går.

Mumsfillibabba.

Kommentarer
Postat av: Undis

Men vad gött med snabba ryck! Antar att det handlar om nåt socialigt arbete...spännande.



vi hörs snart.

Kärlek!

2008-09-03 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0